Wednesday, March 21, 2007

יומני היקר

היום יום רביעי .
הגעתי לפגישה השלישית עם ד"ר עופרי.
הפגישה הייתה שלווה וקצרה ובה נשאלו על ידי ד"ר עופרי מספר שאלות וציינתי כי אירע עוד התקף לב.
ד"ר עופרי נבהלה ולא הבינה מדוע לא רשום על כך בתיקיית החולה במחשב.
הסברתי לה כי ההתקף היה קל ולכן לא הגעתי לבית החולים.
הד"ר הסבירה לי כי לאחר כל התקף עליי לבוא לבית החולים ומי שקובע אם ההתקף היה קל או קשה אלו רק הרופאים. הבנתי שהיא צודקת והבטחתי לה שבהתקף הבא אני אגיע .
לאחר מכן , בבדיקות הרגילות של לחץ הדם והמשקל אמרה הד"ר כי חל שיפור ניכר בממדיי.
למרות הרצון הרב לעשן ולהפסיק עם הדיאטה לא נכנעתי והרי התוצאות.
נאמר לי כי עליי להמשיך באורח חיים בריאים והמשך הטיפול שנקבע עם הד"ר.
למרות שזוהי כבר הפעם השניה שאני חווה את התקף הלב , יש הרגשה שהכול יהיה בסדר גמור כל עוד אני אמשיך בדיאטה ואפסיק לעשן. אם להסתכל על הצד החיובי , לפחות אני מורידה כמה קילוגרמים אותם ננצל על מנת לצוד גבר :)

No comments: